Informatie over onze klachtenprocedure

De klachtenprodedure van Moviera is gedigitaliseerd. Door het invullen van een online module dient u de klacht in bij onze klachtencoördinator.

Procedure

U kunt een klacht indienen door antwoord te geven op een paar vragen in onze online module genaamd ‘Klacht indienen’. Als u na het invullen van de antwoorden op verzenden drukt komt de klacht terecht bij de klachtencoördinator van Moviera.

Binnen 5 werkdagen wordt er contact met u opgenomen over uw klacht. Meestal gaan we met u in gesprek over uw klacht. Wij proberen de klacht binnen 6 weken af te handelen. Heeft u vragen belt u dan 088-3744744.

Dien een klacht in

Moviera vindt klachten belangrijk omdat we u zo goed mogelijk willen helpen. Wij kunnen leren van uw klacht.

Direct hulp nodig?

Neem direct contact met ons op.

088 3 744 744

Noodgeval? Twijfel niet. Bel 112

Wilt u dat wij contact opnemen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.