Vind u het fijn als wij contact met u opnemen?
Laat dan uw gegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Informatie over het indienen van een klacht
Dan kunt u een klacht indienen. Moviera vindt klachten belangrijk omdat we u zo goed mogelijk willen helpen. Wij kunnen leren van uw klacht.
De klachtenprodedure van Moviera is gedigitaliseerd. Er zijn twee manieren om een klacht in te dienen:
U kunt een klacht indienen door antwoord te geven op een paar vragen in onze online module genaamd ‘Klacht indienen’. Als u na het invullen van de antwoorden op verzenden drukt komt de klacht terecht bij de klachtencoördinator van Moviera.
U kunt ook ons klachtenformulier downloaden en wanneer het u uitkomt invullen. Stuur dit ingevulde formulier op per email naar klachten@moviera.nl De klachtencoördinator neemt dan binnen 5 werkdagen contact met u op.
Binnen 5 werkdagen wordt er contact met u opgenomen over uw klacht. Meestal gaan we met u in gesprek over uw klacht. Wij proberen de klacht binnen 6 weken af te handelen. Heeft u vragen belt u dan 088 3 744 744.
Soms is een klacht heel ernstig of komt u er met Moviera niet uit. Dan kunt u uw klacht indienen bij de Externe Klachtencommissie. Dit is een onafhankelijke commissie, de leden van deze commissie zijn niet werkzaam bij Moviera.
U kunt uw klacht rechtstreeks bij deze commissie indienen. De contactpersoon voor de klachtencommissie is de klachtencoördinator. Klachten moet altijd schriftelijk of per mail worden ingediend. Als u wilt kan de cliëntvertrouwenspersoon of de klachtencoördinator hierbij helpen.
De externe klachtencommissie neemt dan contact met u op over de verdere afhandeling van de klacht.
Moviera maakt gebruik van een cliëntvertrouwenspersoon. Deze is alleen beschikbaar voor de cliënten van Moviera, niet voor de medewerkers. Met de vertrouwenspersoon kunt u in een veilige omgeving uw verhaal bespreken, en dit zo nodig samen op papier zetten. Met de cliëntvertrouwenspersoon kunt u eventuele vervolgstappen bespreken en deze kan u daarbij ondersteunen.
De vertrouwenspersoon heeft een zwijgplicht en mag alleen met anderen over klachten spreken als u daarvoor toestemming geeft.
Meer weten?
Informatie over de cliëntvertrouwenspersoon
Neem dan contact op met de klachtencoördinator:
Mevrouw K. Kok
Bennekomseweg 43
6717 LL Ede
Telefoonnummer: 088 3 744 744
E-mail: klachten@moviera.nl
Meer weten?
Download onze klachtenregeling
Vind u het fijn als wij contact met u opnemen?
Laat dan uw gegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.