Vind u het fijn als wij contact met u opnemen?
Laat dan uw gegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Informatie over het indienen van een klacht voor cliënten en naasten
Heeft u een probleem of klacht over de hulpverlening? Bent u ontevreden over iets? Dan kunt u een klacht indienen bij ons. Moviera vindt klachten belangrijk omdat we u zo goed mogelijk willen helpen. We kunnen leren van uw klacht.
U kunt een klacht indienen door een klachtenformulier in te vullen. Klik hier voor het formulier in Word en hier voor het formulier in PDF. U kunt ook aan een medewerker van Moviera vragen om het klachtenformulier. U stuurt het ingevulde formulier digitaal naar klachten@moviera.nl of geeft het uitgeprint aan één van de medewerkers van Moviera.
Moviera heeft een cliëntvertrouwenspersoon. Met de cliëntvertrouwenspersoon kunt u in een veilige omgeving uw verhaal bespreken. De cliëntvertrouwenspersoon kan u helpen met het indienen van een klacht.
Meer weten?
Informatie over de cliëntvertrouwenspersoon
Binnen 5 werkdagen wordt er contact met u opgenomen over uw klacht. Wij streven ernaar uw klacht binnen 6 weken af te handelen. Heeft u vragen? Bel dan 088 3 744 744.
Neem dan contact op met de klachtencoördinator:
Mevrouw K. Kok
Halstraat 56
7321 AH Apeldoorn
Telefoonnummer: 088 3 744 744
E-mail: klachten@moviera.nl
Vind u het fijn als wij contact met u opnemen?
Laat dan uw gegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.