Heeft u een probleem of klacht over de hulpverlening? Bent u ontevreden over iets? Dan kunt u een klacht indienen bij ons. Moviera vindt klachten belangrijk omdat we u zo goed mogelijk willen helpen. We kunnen leren van uw klacht.

Klachtenformulier

U kunt een klacht indienen door een klachtenformulier in te vullen. Klik hier voor het formulier in Word en hier voor het formulier in PDF. U kunt ook aan een medewerker van Moviera vragen om het klachtenformulier. U stuurt het ingevulde formulier digitaal naar klachten@moviera.nl of geeft het uitgeprint aan één van de medewerkers van Moviera.

Cliëntvertrouwenspersoon

Moviera heeft een cliëntvertrouwenspersoon. Met de cliëntvertrouwenspersoon kunt u in een veilige omgeving uw verhaal bespreken. De cliëntvertrouwenspersoon kan u helpen met het indienen van een klacht.

Meer weten?

Informatie over de cliëntvertrouwenspersoon

Hoe gaat Moviera om met mijn klacht?

Binnen 5 werkdagen wordt er contact met u opgenomen over uw klacht. Wij streven ernaar uw klacht binnen 6 weken af te handelen. Heeft u vragen? Bel dan 088 3 744 744.

Hebt u vragen over onze klachtenprocedure?

Neem dan contact op met de klachtencoördinator:

Mevrouw K. Kok
Halstraat 56
7321 AH Apeldoorn
Telefoonnummer: 088 3 744 744
E-mail: klachten@moviera.nl

Handige downloads

Vind u het fijn als wij contact met u opnemen?

Laat dan uw gegevens achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Direct hulp nodig?

Neem direct contact met ons op.

088 3 744 744

Noodgeval? Twijfel niet. Bel 112

Wilt u live chatten met een medewerker?

Maandag t/m vrijdag

16:00 – 06:00

Zaterdag, zon- en feestdagen:

20:00 – 06:00

De chat is bedoeld voor inhoudelijke vragen.


Anoniem chatten

Wilt u dat wij contact opnemen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.